23 juli 2011

Nu har jag klickat hem en sån här…

p120-3_500x500

| Eleven 120 Colour “Earth vs Pastels” Eye Shadow Set |

Varför? Jo, för att jag ville!

Plus att den var svinigt billigt. OK, kanske inte “svinigt”, men oerhört billigt jämfört med att man skulle köpa dessa 120 färger separat!

Nu sitter jag här på sängen och rullar fingrarna. Försöker komma på vad jag ska hitta på ikväll. Har suttit mestadels och följt nyheterna om attackerna som skett Norge. Jag finner inga ord.

Plus att jag saknar “50 sätt att hitta den rätte” . Den var ju sjukt bra. Jag brukar aldrig läsa böcker. Det borde finnas fler böcker som den. Finns det nog också.. gäller bara att hitta dem också. Varför blev jag klar med den så fort? Jag som hade tänkt att den skulle bli min underhållning på tågresor. Den underhöll mig på sängen istället. Hela natten.

Dessutom så klickade jag hem en foundation – E.L.F Flawless Finish Foundation. Vet inte heller riktigt varför, då jag redan använder E.L.F Mineral Foundation som funkar superbra. Jag var väl helt enkelt nyfiken på deras nya produkt. Och om det skulle gå åt skogen så, woooops, har jag bränt upp, vadå, typ 50-60 spänn. Det är en påse valnötter. Typ. Jisses..

flawless finish foundationE.L.F Flawless Finish Foundation |

0 kommentarer: